Do tej pory wszyscy znamy – a być może nawet jesteśmy wyczerpani – konsekwencjami COVID-19. Chociaż papier toaletowy był przez jakiś czas jedyną rzeczą, o której myśleliśmy, w tej chwili najważniejszą rzeczą do rozważenia dla Ciebie i Twojej firmy jest skupienie się na tym, jak Twoja firma wygląda w Internecie.
Poniżej znajduje się lista rzeczy, które możesz zrobić, aby Twoja firma nadążała za szybkimi zmianami i krokami umożliwiającymi podjęcie działań, aby upewnić się, że świetnie wyglądasz zarówno w Internecie, jak i poza nim.
1. UMIEŚĆ SWOJĄ FIRMĘ W INTERNECIE
Niezwykle ważne jest, aby Twoja firma była obecna w Internecie. Teraz nadszedł czas by uruchomioną witrynę internetową. Ponieważ nie możemy poruszać się po świecie tak, jak kiedyś, większość ludzi doświadcza Ciebie online. Więc przenieśmy również Twoją firmę do sieci. Upewnij się, że masz świetną stronę internetową, numer telefonu, lokalizację i godziny otwarcia.
2. UPEWNIJ SIĘ, ŻE MASZ ŚWIETNY BRANDING
Niezwykle ważne jest, aby Twoja witryna miała świetny branding, aby faktycznie reprezentować wizualnie, kim jest Twoja firma. Oznacza to dobrze wyglądające logo które opowiada Twoją historię. Klienci nie mogą spotkać się z Tobą twarzą w twarz, więc Twoja witryna musi mówić za Ciebie. Co Twoja obecna witryna mówi o Twojej firmie?
3. ZBUDUJ ZAUFANIE W TYM CZASIE
Zaufanie jest istotnym elementem relacji klient-marka. W tej chwili oznacza to informowanie klientów o wszelkich zmianach, które wprowadzasz, aby dostosować się do pandemii, takich jak oferowanie zdalnej lub elastycznej pracy lub dzielenie się środkami ostrożności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. Pokaż światu, że Twoja marka jest dynamiczną marką, która potrafi dostosowywać się do zmieniających się czasów. Po wizycie na Twojej stronie powinno być od razu oczywiste, że jesteś otwarty, Twoje godziny pracy uległy zmianie i / lub masz na uwadze ich bezpieczeństwo. Konkurencyjne firmy to tylko jedno kliknięcie i możesz być pewien, że ich witryny zawierają odpowiedzi na te bardzo ważne pytania.
4. SPRZEDAWAJ PRODUKTY ONLINE
Ważne jest również, aby przenieść swoje produkty, aby były dostępne online. Czy mogą kupować przedmioty bezpośrednio w Twojej witrynie i odbierać je osobiscie? Czy możesz zapewnić wysyłkę, aby dotrzeć do różnych odbiorców? To wszystkie pytania, nad którymi powinieneś się zastanowić! Nie masz żadnych produktów? Pomożemy Ci wymyślić produkty, które będą miały sens dla Twojej marki i / lub zaprojektuj je w celu uzyskania dodatkowego dochodu, podczas gdy czekamy, aż sytuacja się wyrówna.
5. POPRAW JAKOŚĆ KORZYSTANIA Z INTERNETU
Czy jesteś już online? Warto przemyśleć sposoby dalszej poprawy jakości zakupów. Sklepy e-commerce powinny dostarczać wysokiej jakości zdjęcia, dokładne opisy i szczegółowe filmy, które pomogą konsumentom uzyskać dokładne wyobrażenie o wyglądzie i odczuciu produktu. Rozważ sporządzenie listy oczekujących na produkty, na które jest popyt, i upewnij się, że masz przejrzyste informacje o wszelkich opóźnieniach, jakich konsument może doświadczyć z powodu pandemii.
POTRZEBUJESZ POMOCY ZE SWOJĄ STRATEGIĄ MARKETINGOWĄ PODCZAS COVID-19?
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt. Grafidea koncentruje się na pomaganiu naszej społeczności w rozwoju. W tym czasie nieustannie zmieniamy się dzięki naszej kreatywności, opracowując nowe i innowacyjne rozwiązania dla naszych klientów i naszej społeczności. Jeśli potrzebujesz pomocy w swoim biznesie lub chciałbyś pomóc społeczności, sięgnij po pomysły !